آموزشی

آب بازی و تاثیرات مثبت آن بر کودک

آب بازی
آب بازی

بچه ها آب بازی را دوست ندارند بلکه عاشق آنند. این بازی آنقدر جذاب و سرگرم کننده است ، که کودک می تواند ساعت ها بدون خستگی بازی کند. و بدون حس کردن گرما و سرما از بازی لذت ببرد.

یکی از دلایلی که باعث می شود کودکان عاشق این بازی باشند ، تخلیه انرژی است. خداوند به صورت فطری انرژی بیشتری به خردسالان نسبت به افراد بزرگسال اعطا نموده است ، تا بتوانند از آن در جهت رشد، شناخت و کشف دنیای اطراف شان بهره مند شوند. این انرژی در طول روز حتما باید تخلیه شود تا کودک دچار افسردگی و پرخاشگری نشود.

آب بازی

نتیجه این تخلیه انرژی آرامشی است که کودک بعد از آب بازی در یافت می کند. و به همین دلیل معمولا بعد این بازی کودک راحت تر و سریع تر به خواب می رود.

آب بازی

اما موضوع بعدی که باعث ایجاد علاقه کودکان به آب بازی می شود ، رمز و راز های ناشناخته آب بازی برای کودکان است.این موضوع را می توانید از سوال هایی که فرزندتان بعد یا در حین بازی می پرسد متوجه شوید. آن ها برای کشف این سوال ها سعی می کنند با آب ارتباط بر قرار کنند.

آب بازی

سوال هایی مثل:

-آب چه جوری به موجود می آد؟

-آب چه رنگیه؟

-چرا اسباب بازی هام روی آب وایمیسته؟

-چه جوری میتونم تو آب شنا کنم؟

و کلی سوال های دیگر که باعث جذابیت این بازی می شوند.

برای این بازی به وسیله خاصی احتیاج ندارید. و می توانید خیلی راحت در خانه و با کمی آب و مقداری خلاقیت این بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.

اما اگر دوست دارید می توانید از محصولات فروشگاه اینترنتی بچه زرنگ برای خرید اسباب بازی های آب بازی دیدن فرمایید.

برای مشاهده سرسره و استخر بادی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده قایق و وسایل شنا بادی اینجا کلیک کنید.

1 نظر در “آب بازی و تاثیرات مثبت آن بر کودک

دیدگاهتان را بنویسید